Tommilla on asiaa

Digi, mobiili, media, asiakaspalvelu, matkailuala, taantuma… Aina jotain mieltä.

Roryn söpöt kissanpennut

leave a comment »

Lamasta sekä taantumasta saa lukea jotakuinkin kaikista lehdistä. Tuskin on tarpeen linkata kaikkiin niihin mahdollisiin juttuihin jenkkien synkästä joulumyynnistä, asuntomyynnin hidastumisesta ties missä, tai vaikkapa kotimaisen uusien autojen myynniin ”pysähtymisestä”.

Ogilvyn Rory Sutherland kummastelee nasevassa blogikirjoituksessaan sitä, miksi mediamaailma syytää edelleen rahoja etenkin lehdille, jotka toisaalla ovat osavaikuttajia synkkenevään taloudentilaan kirjoittamalla siitä järkyttävän laajasti. Etenkin brittilehdet saavat tiukan tuomion.

What is the point in spending £10,000 to buy an advertisement in the Daily Mail that says ”Buy Stuff” if that £10,000 merely pays for the three adjacent articles which tell readers ”Don’t Buy Stuff!”

Ratkaisuksi Rory tarjoilee mediapanostusten siirtoa positiivisia uutisia esittäviin medioihin, ja haastaa mm. Sir Sorrellin ja sitä myöten Group M:n näihin talkoisiin. Toimenpiteitä odotellessa!

Written by tommiholmgren

tammikuu 29, 2009 klo 7:13 pm

Kategoria(t): lyhyesti

Tagged with , , , , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: